Toby

一砖一瓦搭建自己的避难所

https://cr-sketches.lofter.com/
Redbone - Childish Gambino

Redbone

歌手:Childish Gambino

所属专辑:"Awaken, My Love!"


Daylight
太阳升起
I wake up feeling like you won't play right
醒来的我察觉到你已不再爱我
I used to know, but now that shit don't feel right
曾经不是这样的,但现在我感觉有点不对头
It made me put away my pride
这感觉让我颜面扫地
So long
很久很久
You made a nigga wait for some, so long
你让我等待许久

You make it hard for a boy like that to know wrong
你让我搞不清哪里出了问题
I'm wishing I could make this mine, oh
我祈求你可以回心转意


If you want it, yeah
如果你也愿意
You can have it, oh, oh, oh
你可以拥有我
If you need it, oooh
如果你需要我的话
We can make it, oh
我们可以继续下去
If you want it
如果你想拥有我的话
You can have it
你可以拥有我


But stay woke
但请你清醒一点
Niggas creepin'
我感觉步履蹒跚
They gon' find you
他们会找到你
Gon' catch you sleepin' (Oooh)
在你沉睡之时
Now stay woke
快给我清醒清醒
Niggas creepin'
我觉得举步维艰
Now don't you close your eyes
你把眼睛睁大点


Too late
感觉为时已晚
You wanna make it right, but now it's too late
你想破镜重圆,但已经为时已晚
My peanut butter chocolate cake with Kool-Aid
我就着酷爱(黑人区一种廉价饮料)吃下一个花生酱巧克力蛋糕
I'm trying not to waste my time
我不想浪费时间


If you want it, oh
如果你想拥有我
You can have it, you can have it
你就可以拥有我
If you need it
如果你需要我
You better believe in something
你最好对彼此多一点信任
We can make it
我们可以继续下去
If you want it
如果你想拥有我
You can have it, aaaaah!
你就可以拥有我


But stay woke
但你需要保持清醒
Niggas creepin'
我感觉自己举步维艰
They gon' find you
他们终会找到你
Gon' catch you sleepin'
在你沉睡时
Put your hands up on me
把你的双手给我
Now stay woke
现在给我清醒起来
Niggas creepin'
我感觉自己步履蹒跚
Now don't you close your eyes
别闭上你的眼睛
But stay woke
清醒起来
Niggas creepin'
情况已经很糟了
They gon' find you
在你沉睡之时
Gon' catch you sleepin' (Oooh)
他们会找到你
Now stay woke
别睡着了
Niggas creepin'
情况太糟了
Now don't you close your eyes
把你的双眼睁大点


Baby get so scandalous, oh
宝贝你怎么这么丢人
How'd it get so scandalous?
你是怎么落到这步田地
Oh, oh, baby, you...
宝贝你
How'd it get...
到底是怎么回事
How'd it get so scandalous?
为什么会颜面扫地
Ooh we get so scandalous
我们现在颜面尽失了
But stay woke
快清醒
But stay woke
快清醒起来


上一篇 下一篇
评论
热度(1)
©Toby | Powered by LOFTER