Toby

一砖一瓦搭建自己的避难所

https://cr-sketches.lofter.com/
Just The Same - Bruno Major

Just The Same

歌手:Bruno Major

所属专辑:Just the Same


Smash all the pictures
摔碎所有照片
where I am in the frame
毁掉相框中的我
Toll my emotions
为我的情感鸣钟
as if it is a game
仿佛这是一场游戏
In the heat of the moment
在浪漫的温热时刻
call someone else's name
你却喊着另一个人的名字

I would love you just the same
即便如此,我依然爱你
Drag me through the dirt
将我拖入尘泥
Cut me to the bone
伤我深入骨髓
Leave me for dead
弃我于死亡绝境
and love your way back home
而后你安心回家
And I'd still be smiling
我会依然笑着啊
like a madman in the rain
像那淋着雨的疯子
And I would love you just the same
我依然会爱你
So do your worst to me
所以把你的恶意全部施于我身吧
Test my loyalty
来检验我的衷心吧
I will pass with distinction of first degree
我会通过最难的检验
I lost my mind to you
我为你失去了理智
Somewhere down the line that you drew
在你划定的界限里
But I only have myself to blame
但我只能责怪自己
Cause I still love you just the same
因为我依然爱你
Unflood me with malice
恶意把我席卷
till the river's running red
直到河流被染红
Make me an outlaw
我成了亡命之徒
put a price among my head
我的性命被标价悬赏
And cause me to exile for a house for the insane
我被流放到疯人院
And I will love you just the same
即便如此,我爱你如初
So do your worst to me
所以把你的恶意全部施于我身吧
Test my loyalty
来检验我的衷心吧
I will pass with distinction of first degree
我会通过最难的检验
I lost my mind to you
我早已为你失去理智
Somewhere down the line that you drew
在你划定的界限里
But I only have myself to blame
但我只能责怪自己
Cause I still love you just the same
因为我初心未改
cause I still love you just the same
因为我始终爱你


上一篇 下一篇
评论
热度(2)
©Toby | Powered by LOFTER