Toby

一砖一瓦搭建自己的避难所

https://cr-sketches.lofter.com/
Bloodshot Eyes - General Elektriks

Bloodshot Eyes

歌手:General Elektriks

所属专辑:Good City for Dreamers


Get up, get up, get up,
起来吧 起来吧 起来吧
Wake up in the morning
在清晨醒来
Looking in the mirror
看向镜子
I open with pain,
我疼痛地睁开眼睛
Bloodshot eyes again
又是布满血丝的双眼
Coffee for a drifter
为流浪人准备了咖啡

Hurt by the light of day
被日光刺痛
I screw up in day,
我搞砸了一整天
Bloodshot eyes again
又是布满血丝的双眼
Get up, get up, get up,
起来吧 起来吧 起来吧
Oooh no no no no no
噢 不 不 不 不 不
It's so hard, so hard
这好难 好难
I'm trying to get used of this,
我在努力适应它
Some say nights are for sleeping
有人说夜晚应该安眠
I say nights are for thinking.
我说夜晚应该沉思
And the quicksand behind my bloodshot eyes again
我充血的双眼后又是危机四伏
Get up,getup,get up.
起来吧 起来吧 起来吧
No no no,
不 不 不
It's too hard, too hard
这好难 好难
I better get used to this
我最好还是适应它
Because it's bloodshot eyes forever
因为这些血丝将永驻
Can't fool myself from now on
今后我再也不能愚弄自己
It's bloodshot eyes forever
这些血丝将永驻
For me,for U
对我而言 对你来说
For my brothers and sisters
对我的兄弟姐妹皆是如此
Every morning and dawn
每个清晨和黄昏
Bloodshot eyes forever
双眼的血丝将永驻


上一篇 下一篇
评论
热度(3)
©Toby | Powered by LOFTER