Toby

一砖一瓦搭建自己的避难所

https://cr-sketches.lofter.com/
3005 - Childish Gambino

3005 

歌手:Childish Gambino

所属专辑:3005


No matter what you say or what you do
无论你说什么还是做什么
When I'm alone, I'd rather be with you
当我独自一人时,我想和你在一起
Fuck these other niggas
去他的其他黑鬼
I'll be right by your side till 3005, hold up
我会一直在你身边直到3005,坚持住
Hold up, wait a minute, all good just a week ago
坚持一下,等一下,一周前一切还都好
Crew at my house and we party every weekend so
在你家聚集,我们每周都这样聚会

On the radio, that's my favorite song
只是我在收音机里最喜欢的歌
Make me bounce around, like I don't know, like I won't be here long
让我四处逛逛,就像我什么都不知道,就像我不会在这儿待太久一样
Now the thrill is gone, got no patience, cause I'm not a doctor
现在震颤感已经消失,没耐心了,因为我不是医生
Girl why is you lying, girl why you Mufasa
女孩儿你为何撒谎,女孩儿你为什么Mufasa
Yeah, mi casa su casa, got it stripping like Gaza
对,我家就是你家,把它像Gaza一样扒光
Got so high off volcanoes, now the flow is so lava
离火山如此高,现在火山岩在流动
Yeah, we spit that saliva, iPhone got message from Viber
对,我们唾弃它,手机从Viber收到信息
Either the head is so hydra, or we let bygones be bygones
无论是头疼还是让不愉快的往事成为过去
"My God, you pay for your friends?" I'll take that as a compliment
“我的天哪,你为你的朋友付钱”’我会因此而称赞你
Got a house full of homies, why I feel so the opposite?
让房子里充满好朋友,为何我感觉相反
"3005"
3005
Incompetent ain't the half of it
无能者不是其中的成员
Saturdays we're Young Lavish-ing
周六我们年轻而慷慨
Saddest shit, is I'm bad as it
最伤心的家伙,我和你一样伤心
Beans they took from the cabinet (Whoa)
他们从橱柜里哪来的豆子
Sorry, I'm just scared of the future
对不起,我只是害怕将来
Till 3005, I got your back, we can do this, hold up
直到3005,我支持你,我们一定可以,加油
No matter what you say or what you do
无论你说什么还是做什么
When I'm alone, I'd rather be with you
当我独自一人时,我想和你在一起
Fuck these other niggas
去他的其他黑鬼
I'll be right by your side till 3005, hold up
我会一直在你身边直到3005,坚持住
hold up hold up hold up hold up
坚持坚持坚持
No matter what you say or what you do
无论你说什么还是做什么
When I'm alone, I'd rather be with you
当我独自一人时,我想和你在一起
Fuck these other niggas
去他的其他黑鬼
I'll be right by your side till 3005, hold up
我会一直在你身边直到3005,坚持住
hold up hold up hold up hold up
坚持坚持坚持
I used to care what people thought, but now I care more
我过去在意别人想什么,但现在我在意的更多
I mean, nobody out here's got it figured out
我的意思是,这儿的其他人都不明白
So therefore, I've lost all hope of a happy ending
因此,我对愉快的结局已经失去了信心
Depending on whether or not it's worth it, so insecure, no one's perfect
基于是否值得,多么不牢靠,没有人是完美的
We spend it with no shame, we blow that like Coltrane
我毫不羞耻地花费,我们像Coltrane一样吹奏
We in here like Rogaine, or leave it like Cobain
我们像Rogain一样来这儿或像Cobain一样离开
And when I'm long gone, whole crew sing a swan song
当我走时,所有人唱了一首告别歌
Cause we all just ticking time bombs, got a Lambo like LeBron's mom
我们都在见证时间流逝,像 LeBron的妈妈一样得到Lambo
And no matter where all of my friends go, Emily, Fam, and Lorenzo
无论我的朋友去哪儿,Emily, Fam, and Lorenzo
All of them people my kinfolk, at least I think so, can't tell
所有人都是我的家人,至少我这样认为,说不出口
Cause when them checks clear, they're not here
当清点清楚时,他们并不在这儿
Cause they don't care, it's kinda sad but I'm laughing whatever happens
他们不在乎,这太让人伤心了但无论如何我都会大笑
Assassins are stabbed in the back of my cabin
刺客在我橱柜的后面背刺穿
Labrador yapping, I'm glad that it happened, I mean it
拉布拉多狂叫,很高兴这件事发生了
Between us, I think there's something special, and if I lose my mental
我认为我们之间有些奇怪的东西,如果我失去理智的话
Just hold my hand, even if you don't understand, hold up
握住我的手,即使你难以理解,坚持住
No matter what you say or what you do
无论你说什么还是做什么
When I'm alone, I'd rather be with you
当我独自一人时,我想和你在一起
Fuck these other niggas
去他的其他黑鬼,我会一直在你身边
I'll be right by your side till 3005, hold up
直到3005,坚持住
hold up hold up hold up hold up
坚持坚持坚持
No matter what you say or what you do
无论你说什么还是做什么
When I'm alone, I'd rather be with you
当我独自一人时,我想和你在一起
Fuck these other niggas, I'll be right by your side
去他的其他黑鬼,我会一直在你身边
Till 3005, hold up
直到3005,坚持住
hold up hold up hold up hold up
坚持坚持坚持
We did it! Yay!
我们会成功
Nigga, you so thirsty
兄弟,你如此饥渴
by og
源自奥格


 
标签: 音乐
上一篇 下一篇
评论
©Toby | Powered by LOFTER