Toby

一砖一瓦搭建自己的避难所

https://cr-sketches.lofter.com/
i'm sorry i really am - eel.

i'm sorry i really am

歌手:eel.

所属专辑:i'm sorry i really am


She always was talking about these crazy things and I never understood a a a word she said
她不时的说些疯狂的事情 我从不明白她说的-说的某些话
All I understood was that she was the girl I sat up every night thinking about,
但能让我想清楚的只有她 她就是使我辗转反侧的女孩
and when I'm with her I feel happy to be alive.
当她陪伴在我身边的时候 我感到活着是多么的快乐
Like I can do anything.
没什么事可以难得倒我
Even talk to you like this.
甚至像这样和你说话
So that's, that's what I feel is love, Mom...
所以说 所以说这就是爱吧 妈妈...

When I'm better because she's here...
现在她在这里 因此我要做得更好...
I'm sorry i didn't kiss u,
很抱歉 我没有亲吻你
But it’s obvious I wanted to
但很明显 我是多么渴望啊
I'm sorry i didn't kiss u,
很抱歉 我没有吻你一口
But it’s obvious I wanted to
但很明显 我是多么渴望啊
I'm sorry i didn't kiss u,
很抱歉 我没有亲吻你
But it’s obvious I wanted to
但很明显 我是多么渴望啊
I'm sorry i didn't kiss u,
很抱歉 我没有与你吻别
but it's all…
但一切皆为往事...


 
标签: 音乐
上一篇 下一篇
评论
©Toby | Powered by LOFTER